Image
Uw klacht, onze zorg!

Wij doen onze uiterste best om er voor te zorgen dat u tevreden bent over onze service en dienstverlening. Uw bestelling wordt met zorg samengesteld, verpakt en verzonden. Indien er toch iets verkeerd gegaan is of u een klacht heeft, kunt u dit binnen 3 werkdagen telefonisch of per e-mail melden. 
U kunt uw klacht telefonisch melden tijdens onze openingstijden. Telefoonnummer: 0636247415

Indien ons team niet in de gelegenheid is om de telefoon op te nemen, kunt u de voicemail inspreken. Vermeld dan uw naam en telefoonnummer, dan nemen wij binnen 24 uur contact met u op. 
U kunt de mail sturen naar info@borstkolvenshopdeboezem.nl. Wij vragen u vriendelijk gebruik te maken van het klachtenformulier, wat u hieronder kunt downloaden. Klachten formulier downloaden
Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en een oplossing zoeken. 

Defecte en incomplete levering:
Indien uw product(en) bij ontvangst defect zijn of uw bestelling incompleet is, verzoeken wij u vriendelijk binnen 3 werkdagen contact met ons op te nemen. U kunt dit doen door een mail te sturen naar info@borstkolvendeboezem.nl. Wij vragen u vriendelijk hierbij uw contactgegevens te melden en het ordernummer van bestelling. Bij een defect product gelieve een foto erbij sturen. Na 3 werkdagen nemen wij incomplete leveringen niet meer in behandeling. 
Wanneer u contact met ons hebt opgenomen, proberen wij samen met u zo snel mogelijk een oplossing te vinden.